ارسال لیست مالیات حقوق به صورت آفلاین

ارسال لیست مالیات حقوق به صورت آفلاین

 

در پست های قبل از لیست حقوق و ارسال آن به صورت آنلاین صحبت کردیم .

ولی آنلاین برای لیست های کم و محدود به مبلغ وزارت کار مناسب است.

برای اینکه بتوانیم برای شرکتها و موسسات، کارخانه ها و سازمانهای با تعداد پرسنل بالا ارسال لیست حقوق انجام دهیم، باید بتوانیم از نرم افزارهای حقوق و دستمزد استفاده کنیم .

معرفی چند نرم افزار حقوق و دستمزد:

  • داده پرداز دستیار
  • سالاری
  • کاناز اسپید
  • فرداد
  • سپیدار
  • آرین سیستم
  • هلو
  • پیوست
  • شایگان
  • شماران سیستم
  • توسکا

 

کارکردن با نرم افزار ها مشروط بر وارد بودن به محاسبه لیست حقوق میباشد، وگرنه همه نرم افزارها یک کار را انجام میدهند .

 

مراحل ارسال لیست حقوق و دستمزد در نرم افزار:

در مرحله اول باید اطلاعات شرکت را ثبت کرد

بعد اطلاعات پرسنل (فیلدهای ستاره دار)

خوب این شروع کار بود حالا برای انجام یک لیست اول باید یک لیست ماهانه ایجاد کرد ، بعد پرسنل مورد نظر که در آن ماه کارکرد داشته اند را انتخاب کرده و ثبت موقت کارکنان را زده و گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید ، حال کارکنان مورد تایید را به شما نشان میدهد ، روی کد ملی هر پرسنل کلیک کنید در این مرحله اول تاریخ شروع کار را وارد کرده و تعداد ماهای کارکرد را میزنیم (دقت کنید این تعداد ماه فقط مختص دوازده ماه یک سال میباشد).

روی حقوق و دستمزد کلیک کنید و تیک حقوق را فعال کنید تا بتوانید حقوق مورد تایید را ثبت کنید ، بین این موارد عیدی و سنوات هم درج شده که توضیحات خاص خود را دارند اگر فرد مورد نظر آخرین ماه کارکردش است، میتوانید عیدی و سنوات آن را محاسبه و وارد کنید .

 

در این مرحله گزینه ای بنام مالیات حقوق هم وجود دارد که اگر فردی حقوقش بالاتر از حقوق وزارت کار میباشد به او مالیات میخورد و باید محاسبه شود و در همان قسمت مالیات درج شود.

تمامی حقوق و مالیات پرسنل را ثبت کنید و به مرحله بعد وارد شوید حال خلاصه لیست را نگاه کنید که تاریخ و مبلغ و تعداد درست درج شده باشد و تایید نهایی را بزنید تا فایل  ذخیره شود .

حالا که فایل را ذخیره کردیم از نرم افزار خارج میشویم و در سایت tax gov.ir آن را وارد میکنیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *