اموزش گام به گام صورت معاملات فصلی به صورت افلاین

اموزش گام به گام صورت معاملات فصلی به صورت افلاین:

‌مرحله اول: نصب نرم افزار صورت معاملات فصلی افلاین ‌پس از استعلام گرفتن و اخذ کد اتباع و شرکت های خارجی نرم افزار افلاین را دانلود کرده و از حالت زیپ خارج میکنیم و در اخر نصب میکنیم .

‌مرحله دوم :اجرای نرم افزار ‌بعد از نصب و اجرای برنامه با دیدن پیام به مسیر نرم افزار در رایانه خود رفته و فایل اکسس ( TTMS.Mdb)را انتخاب میکنیم. و دستور العمل ماده 169مکرر فعال میشود. ‌

مرحله سوم؛نحوه ورود اطلاعات در نرم افزار ‌برای دست یافتن به اطلاعات فروش در  صفحه کلیک کنید ،سپس با انتخاب سال و فصل مورد نظر و ثبت ان به قسمت فروش رفته و اطلاعات خود را وارد نمایید ،این بخش از قسمت های مختلف مثل ،نوع خرید ،نام خرید کالا،نام شرکت ،نام یا نام خانوادگی،ادرس خریدار و کد ملی تشکیل شده است. ‌

در ضمن پر کردن تمامی قسمت های رنگ سبز ضروری است و رنگ های سفید اختیاری است. ‌ورود اطلاعات خریدار در نرم افزار صورت معاملات فصلی افلاین؛ ‌برای وارد شدن به اطلاعات خریدار در صفحه اصلی نرم افزار به روی گزینه اطلاعات خرید کلیک میکنید این بخش نیز مثل قسمت قبلی است مثل ،نوع فروشنده ،نام کالا و یا خدمات و پر کردن قسمت های سبز رنگ و یکی از قسمت های نارنجی را پر میکنیم.

مرحله چهارم ؛نحوه ثبت اطلاعات نرم افزار ‌اطلاعات خرید خو درا با کلیک کردن روی گزینه ثبت کنید. برای ورود اطلاعات امتناع بر روی گزینه مورد نظر بر صفحه اصلی برنامه کلیک نمایید. بعد از اتنخاب ماه و سال مورد نظر و ثبت ان به بخش امتناع رفته و قسمت های مورد نظر را تکمیل نمایید.

در صورت ارسال اینترنتی اطلاعات باید جهت ثبت نهایی از اطلاعات به سامانه www.tax.gov.ir مراجعه کرده و کد رهگیری را بگیرید. در ضمن قبل از ارسال نهایی اطلاعات وارد شده اطمینان پیدا کنید ،چرا که بعد از تایید نهایی ویرایش بصورت انلاین امکان ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *