بیمه اتش سوزی چیست؟چه خسارتی را پوشش میدهد؟ ‌

بیمه اتش سوزی چیست؟ و چه خسارتی را پوشش میدهد؟ ‌

بیمه اتش سوزی در صورت عادی همان خسارات ناشی از اتش گرفتن چیزی را که در اثر صاعقه و یا انفجار ایجاد شود پوشش میدهد. ‌به همین خاطر بیمه اتش سوزی خسارت های مالی را جبران میکند نه جانی را ،و اگر خسارت به افراد وارد شود این بیمه خسارت انها را پوشش نمی دهد.

برای خسارت های که بیمه انها را جبران کند مثل :سیل ،زلزله ،و اتش سوزی و صاعقه و انفجار باید هر کدام جداگانه تحت پوشش بیمه خاص همان حادثه قرار گیرد.

به این نوع بیمه خریداری شده پوشش اضافی گفته می شود که شامل: ‌مسئولیت خسارت ناشی از انفجار در قبال همسایگان، در این پوشش مسئولیت مالی بیمه گذار در قبال همسایه یعنی شخص ثالث پوشش داده میشود. ‌

ریزش سقف در اثر نشستن برف سنگین: این خسارت را که به ساختمان صدمه وارد شود را بیمه تحت پوشش قرار میدهد.

‌ریزش و رانش و فروکش زمین: این خسارت را که ناشی از نشست زمین و ریزش متوالی باران ،تغییر سطح اب های زیر زمینی ،امواج و جزر و مد را بیمه پوشش میدهد.

‌شکستن شیشه ،سرقت با شکستن (شکستن قفل یا برداشتن مانع)ضایعات ناشی از باریدن برف و باران و گرفتگی لوله ها و ابراه ها و ناودان ها ،سیل و طغیان رودخانه ها ،طوفان و گردباد، ترکیدن لوله ی اب و تمامی این خسارت ها  بیمه  تحت پوشش قرار میگیرد . ‌ ‌

مزایای بیمه اتش سوزی

مزایای زیادی  برای بیمه گذار دارد از جمله: ‌پرداخت خسارت ها و پرداخت هزینه های که برای جلوگیری از زیاد شدن خسارت صورت میگیرد. ‌جبران خسارت های کلی و جزئی که در اثر حوادث برای ساختمان به وجود می اید تحت پوشش بیمه قرار دارد. ‌ ‌ ‌بازدید رایگان از مکان بیمه شده توسط کارشناسان. ‌شما میتوانید معیارهای مهمی را برای انتخاب بهترین بیمه اتش سوزی  در نظر بگیرید .مثل سطح توانایی، سطح مالی شرکت بیمه مورد نظر ،کیفیت پرداخت خسارت ان ،کامل بودن پوشش های ارائه شده و قیمت انها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *