سرویس ایاب ذهاب چیست؟

سرویس ایاب ذهاب چیست؟

 

یکی از امکانات جابجای کارکنان شرکتها و اداره جات ،مدارس  و کارخانه جات که مدیران می‌توانند در اختیار کارکنان ان شرکت ها قرار بدهند، استفاده از حمل و نقل است .بعضی از اوقات هم افراد عادی هم میتوانند در برخی مراسم از سرویس ایاب و ذهاب استفاده کنند این سرویس ها باید از مبدا مسافر را سوار کرده و با سلامت و ایمنی کامل به مقصد برسانند.

 

بند های قرداد سرویس ایاب و ذهاب

1-نحوه پرداخت حق الزحمه

2-تعهدات پیمانکار و کار فرما

3-نحوه حل اختلاف و فسخ قرارداد

‌4-مشخصات طرفین قرار داد پیمانکاری سرویس ها

‌5_موضوع،مدت و هزینه قرارداد سرویس

 

‌در خیلی از شرکت ها و اداره جات و سازمانها کارفرما ها برای جابجای پرسنل از سرویس استفاده میکنند . به این دلیل این که به موقع حاضر شدن کارکنان نظم و انضباط خاصی را به محیط کار میدهد و برای کار فرما و مدیران این موضوع بسیار اهمیت دارد.

 

به همین خاطر سرویس ها نقش مهمی در این امر ایفا میکنند .اجاره سرویس ها یا هفتگی و یا ماهانه پرداخت میشود .

 

چه وسیله های به عنوان سرویس استفاده میشود؟

وسیله های مختلف ارائه دهنده ی سرویس ایاب و ذهاب هستند مانند ، تاکسی ها و اتوبوسها و میدل باس ها هستند و تاکسی ها بیشتر برای جابجای مدیران خدمات میدهند و اتوبوسها برای جابجای کارکنان و پرسنل بهر برداری میشوند.

 

تعداد کارکنان

اگر تعداد کارکنان و پرسنل ۱۰ یا ۱۴ نفر باشد از ون استفاده میکنند و اگر جابجایی بین ۱۴ تا ۲۱ نفر باشد از مینی بوس و اگر تعداد بین ۳۰ تا ۴۴ نفر باشند از اتوبوس برای جا بجایی استفاده میکنند.

 

نظر شما در مورد سرویس ایاب و ذهاب چیست؟ همچنین اگر میخواهید از خدمات سرویس ایاب و ذهاب شرکت آریوبرزن مطلع شوید میتوانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *