انچه باید مدیر یک غرفه در نمایشگاههای بین المملی بداند؟

وظایف مدیر یک غرفه چیست ؟

1-ملاقات با مشتریان فعلی و جدید و صحبت درمورد کارکرد محصولات و خدمات مورد عرضه در نمایشگاه

2-معرفی و نمایش محصول به آن دسته از خریدارانی که واجد شرایط هم از لحاظ برتری و کیفیتی هستند

3-بررسی شرایط رقبا و مزایای رقابتی شرکت نسبت به سایرین و بررسی و ارزیابی اخرین وضعیت بازار و شرایط رقابتی حاکم بر آن

4-ارتباط با عوامل توزیع ، عمده فروشان ، واسطه ها ،بازاریاب ها و تمام کسانی که در کار فروش همکاری دارند

5-شناسایی و لیست نام و آدرس از مشتریان بالقوه که در خصوص برگزاری نمایشگاه با آنها تماس گرفته شود

6-دیدار با مشتریان عمده و پذیرایی از آنها در محل برگزاری نمایشگاه یا هتل محل اقامت

7-عرضه و نمایش محصول برای بازدید در حضور شرکت کنندگان با هماهنگی مسئولین و اداره کنندگان نمایشگاههای بین المللی

8-ملاقات و تماس با مطبوعات و خبرنگاران فعال در عرصه صنعت

9-انعقاد قرارداد و یا محصول فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *