راه اندازی اشپزخانه بیرون بر

یکی از پر طرفدار ترین رستوران ها ،کترینگ ها یا رستوران های بیرون بر هستند. این رستوران ها فاقد سالن سرو غذا بوده و ارسال غذا برای مشتریان خود به شکل تلفنی ،حضوری و اینترنتی سفارش میگیرند.

راه اندازی آشپزخانه بیرون بر به نسبت سایر رستوران ها ،نیازمند امکانات و سرمایه کمتری است.

و به همین دلیل خیلی ها به این شغل رو آوردند چون بهتر میشه از پس هزینه های ان برآمد اگر چه راه اندازی آشپزخانه بیرون بر برای موسسه های زیادی  مزایای زیادی داشته باشد ،ولی باید بدانیم که رقبای متعددی در این شغل وجود دارند

هزینه های راه اندازی آشپزخانه

هزینه های راه اندازی آشپزخانه بیرون بر ‌کارهای مهمی در خصوص راه اندازی آشپزخانه بیرون بر باید انجام داد اگر چه هزینه کمتری نسبت به رستورانهای دیگر دارند ،اما این آشپزخانه ها هم هزینه کمی ندارد و باید به شکل های دیگر هم به آن نگاه کرد . ‌مثلا :هزینه خرید یا اجاره مکانی برای راه اندازی آن ،خرید تجهیزات مانند (فر ،ظرف و ظروف، اجاق گاز ) هزینه های آب و برق و گاز ،حقوق کارگرها ،چیزی در حدود دویست میلیون تومان را در بر میگیرد.

در شروع کار انتخاب مکانی برای راه اندازی رستوران بیرون بر اهمیت زیادی دارد

معیار خوب برای انتخاب 

در خصوص راه اندازی آشپزخانه بیرون بر از نظر اقتصادی باید به ابعاد و متراژ ساختمان ،وجود امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا ،امنیت ،سیستم فاضلاب و ……‌‌‌ در ضمن فاصله رستوران از خیابان و میدان های اصلی و فرعی ،نمایان بودن آشپزخانه برای عموم از معیارهای مهم انتخاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *