اقدامات لازم قبل از برگزاری رویداد

اقدامات لازم قبل از برگزاری رویداد : ‌یکی از مهم ترین کارهای موثر در بازار یابی شرکت ها ،به راه انداختن همایشها و سمینارها به حساب می آید .در صورتی که دقیق و حساب شده باشد.

پس نتیجه بهتری هم بدست خواهد آمد .در روز مراسم تا جای ممکن باید از روز قبل از سمینار آماده باشید و باید این را هم در نظر گرفت که شاید در این همایش ها اتفاقات پیش بینی نشده هم رخ دهد و در اینجا بهترین کار ممکن رفتار و مدیریت و طرز برخورد صحیح شما به اوضاع کمک میکند که هر چیزی سر جای خود برگردد.

در طول سال یک یا دو بار این رویدادها با مدیران سازمانها و شرکت های کوچک و بزرگ و صاحبان کسب و کار های بزرگ برگزار می شود ،یک نکته ی کلیدی در سمینارها که اهمیت زیادی هم دارد تهیه لیست و چک کردن ان قبل از همایش یا کنفرانس است. ‌

رعایت نکات لازم قبل از برگزاری رویداد و سمینار : ‌شما در چهار مرحله و در فاصله ی زمانی مشخص برای اینکه رویداد خوبی را بتوانید مدیریت کنید باید انجام دهید

در قدم اول نیاز است ۴الی ۶ ماه قبل از برگزاری رویداد باید این نکات را در نظر بگیرید:

  • شناسایی مخاطبین ‌
  • شناسایی حامیان مالی و پارتنرهای تجاری ‌
  • بررسی راه ها و شیوه های بازار یابی
  • اطلاع رسانی ‌تامین سرمایه ‌تعیین کمیته اجرایی ‌برآورد هزینه ها ‌
  • رزرو کردن یالن همایش
  • ایجاد ساید رویداد یا ایجاد صفحه ‌

یک هفته قبل از برگزاری رویداد باید این کارها را انجام دهیم:

  • نهایی کردن متن و محتوای سمینار با سخنرانان ‌
  • هماهنگی با حامیان مالی ‌
  • تهیه یک کپی از برنامه های رویداد ‌

در حین برگزاری رویداد

  • عکاسی و فیلم برداری از رویداد
  • ‌هماهنگی با اعضای تیم
  • ‌هماهنگی نهایی با دبیر همایش برای برگزاری مناسب رویداد

 نحوه پذیرایی

در قدم آخر زمانیکه رویداد برگزار میشود لازم به اجراست. ‌_انتشار خبر از رویداد روی وب سایت و دیگر سایت های خبر گزاری، ‌ارسال فرم نظر سنجی برای مخاطبین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *