تکنیک های موثر برای پاک کردن بر چسب از روی شیشه

‌برچسب روی شیشه ها در خانه میتواند حالت نا خوشایندی بر جای بگذارد. اما میتوانید با چند ترفند ساده از شر این بر چسب ها خلاص شوید .

‌1_کره بادام زمینی: ‌برای اینکه بتوانیم از شیشه کره بادام زمینی استفاده کنیم ،از خود همان کره بادام زمینی برای تمیز کردن شیشه ان میتوان استفاده کرد، تنها کاری را که باید انجام بدهید این است که ، یک قاشق کره را روی برچسپ شیشه پهن کنید و بعد از یک ساعت به سادگی با یک اسکاج ان را تمیز کنید.

2_سشوار: ‌یکی از راحت ترین و سریع ترین راه ها استفاده از سشوار گرفتن روی شیشه است که با حرارت دادن بر چسب یه راحتی جدا می شود.

3-کربنات سدیم بلورین: ‌این مواد میتواند به راحتی چند برچسب را از روی شیشه پاک کند. به این صورت که داخل سینگ را با آب پر کرده ،یک لیوان سر خالی کربنات را داخل اب ریخته و شیشه ها را درون آب قوطه ور می کنیم و حدود نیم ساعت بعد شما میتوانید به راحتی برچسب ها را از شیشه جدا کنید .

4مداد پاک کن؛ ‌مداد پاک کن معمولی با استفاده از مواد لاستیکی موجود در پاکن به شما کمک خواهد کرد تا با کمی اصطکاک بر چسب را از شیشه جدا کنید.

5-جوش شیرین و روغن نارگیل: ‌ ‌با این ترکیب عالی شما میتوانید سخت ترین برچسب ها رو پاک کنید به این صورت که جوش شیرین و روغن نارگیل یک خمیر بسیار قوی به ما میدهد که سخت ترین برچسب ها را از بین می برد کافیست که این خمیر را نیم ساعت روی بر چسب قرار داده و سپس شیشه را آبکشی کنیم.

6-مایونز: ‌‌ ‌یکی دیگر از موادی که میتواند بر چسب روی شیشه را تمیز کند سس مایونز است روغن استفاده شده در سس این کار را به راحتی انجام میدهد کافیست ان شیشه را با سس بشویید.

7-سرکه سفید: ‌این ماده هم میتواند مشکل شما را حل کند یک پارچه را به سرکه آغشته کرده و حدود سی دقیقه بعد ان را آبکشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *