خدمات بخش حمل و نقل شرکت آریو برزن

اریو برزن

ایاب و ذهاب

امروزه یکی از نیازهای اصلی جوامع مدرن و پیشرفته امروزی حمل و نقل شهری و به عبارت دیگر شرکت های حمل و نقل مسافر شهری میباشد. در اغلب موارد مشتریان در قالب مناقصات رسمی و غیر رسمی نیاز خود را مبنی به بکارگیری ناوگان حمل و نقل جهت جابجایی تعدادی از مسافرین بصورت روزانه، ماهیانه و سالیانه در جراید، رسانه ها و یا سامانه های عمومی اعلام می نمایند. البته بسیاری از اشخاص حقوقی و حقیقی نیز درخواست های خود را بصورت آگهی و یا فراخوان های عمومی مطرح نمی کنند و خودشان بصورت مستقیم با شرکت و یا موسسه ای که خدمات حمل و نقل بصورت ایاب و ذهاب ارائه می دهد، وارد مذاکره شده و اقدام به عقد قرارداد می کنند.

از جمله وسایل نقلیه ای که در حمل و نقل شهری کاربرد بسیار زیادی دارد اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری است. شرکت های زیادی جهت ایاب و ذهاب و اجاره وسایل نقلیه در تهران و سایر شهرها وجود دارند که به کمک آنها میتوان تعداد نفرات زیادی را برای حضور در مراسمی خاص جابجا نمود.

یکی از مهم ترین عوامل بازدهی کار شرکت‌ها و ادارات حضور به موقع کارکنان و پرسنل است، ایجاد یک سرویس منظم در جابجایی کارکنان و پرسنل، درصد کوچکی از هزینه های شما را تشکیل می‌دهد. تأمین سرویس ایاب و ذهاب خدمتی است که برخی مدیران و رؤسا برای تسهیل کار کارکنان به آن‌ها ارائه می‌دهند، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها و نیز مجتمع‌های تجاری از جمله مراکزی هستند که بطور معمول دارای سرویس ایاب و ذهاب هستند. سرویس ایاب و ذهاب موظف است شخص استفاده کننده را به موقع و سالم به محل مورد نظر برساند و مسئولیت زیادی از نظر حفظ ایمنی مسافران دارد به همین دلیل هنگام همکاری و منعقد نمودن قرارداد سرویس ایاب و ذهاب با ارائه دهندگان سرویس ایاب و ذهاب باید دقت لازم را به خرج داد.

کافی است برای شروع همکاری با شرکت آریو برزن قرارداد تنظیم کنیم، همان‌طور که گفته شد از آن جایی که این کار مسئولیت زیادی دارد، قراردادی که امضا می‌شود باید حاوی تمام نکات حقوقی و قانونی و به خصوص مقررات قانون مدنی باشد.

مزیت های شرکت آریو برزن در زمینه ارائه سرویس های ایاب و ذهاب

  • آسایش و کیفیت در سفر
  • امنیت و آرامش در سفر
  • قیمت های رقابتی و منصفانه
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • رانندگان مجرب و متعهد و با تجربه
  • استفاده از خودروهای مدل بالا و به روز
  • ارائه خدمات بی واسطه و مسقیم
  • پاسخگوئی و ارتباط با مشتریان بطور متناوب
  • عملیات تعویض و جایگزینی خودرو در کمترین زمان
  • وقت شناسی و عدم تأخیر در زمان حضور در مکان های سرویس دهی

شرکت آریو برزن دارای استاندارد و کیفیت لازم در انجام سرویس های ایاب و ذهاب و خدمات حمل و نقل درون شهری و همچنین برون شهری بوده و مدیران و کارشناسان این شرکت تمامی دوره های مربوط به خدمات پیمانکاری در صنعت حمل و نقل و گواهی صلاحیت شرکت های خدماتی برگزار شده توسط اداره کار و امور اجتماعی را گذرانده و مدارک لازم را اخذ نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *