ماشین جدول شوی و گاردریل زن

ماشین جدول شوی و گاردریل زن

 

دستگاه جدول شوی یکی دیگر از ماشین آلات خدمات شهری است که برای شست و شوی جدول ها و گاردریل های کنار جاده، شست و شوی جاده ها و تابلوهای ترافیکی و علایم راهنمایی رانندگی، ابیاری فضای سبز و بلوارها و سمپاشی درختان، حمل آب برای مصرف اب شرب و غیره بکار گرفته میشود و معمولا این ماشینها به صورت سه کارو که در قسمت جلوی خودرو نازل جارو خیابانی و در طرفین نازل جدول شوی و گارد شوی و در پشت مخزن و کمپرسور آب برای آبیاری و شستشوی تعبیه میگردد.

مسلما تمیزی و زیبایی شهر نشانه فرهنگ شهروندان ان جامعه محسوب میشود، از این رو شهرداری برای نظافت و زیبایی چهره شهر و ارامش روح شهروندان و زدودن گرد وخاک و شست و شوی آنها را در اولیت کارهای خود قرار داده است.

 

جداول کنار خیابان و گاردریل ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که همیشه در معرض و دود و دم و آلودگی هستند خیلی بیشتر و زودتر زشتیو کثیفی خود را به نمایش میگزارند اما با وجود ماشین های مکانیزه جدول شوی این کار به راحتی انجام شده و میتوان با سرعت و قدرت بیشتر و همچنین با کیفیت مطلوب تر به نظافت شهر رسیدگی کرد.

اگر تابلوهای نشانه یا تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ترافیکی به دلیل الودگی و کثیفی مشخص نباشد تصور اینکه چه اتفاقاتی و چه خطراتی در پیش باشد وحشتناک است.

از این رو نظافت و شتشوی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی بطوریکه همیشه خوانا و قابل رویت و خواندن باشند اهمیت بسزایی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *