مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تهیه و طبخ غذا

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تهیه و طبخ غذا

 

یکی از پر مشغله ترین فعالیت ها که با شرکاء انجام و ثبت می شود، فعالیت در زمینه تهیه و طبخ غذا است.

از نحوه ثبت شرکت تهیه و طبخ غذا اطلاع پیدا کنید

۱) اخذ گواهی سوء پیشینه برای اعضای هیئت مدیره و بازرسین ‌2)تنظیم اوراق اساسی شرکت(اساسنامه ،شرکتنامه ،تقاضا نامه……) ‌۳)مجوز فعالیت های شرکت در صورتی که امور فعالیت لازم به اخذ مجوز از ارگان مربوطه باشد. ‌ ۴) ارائه آدرس صحیح به همراه کد پستی برای محل فعالیت شرکت و محل سکونت متقاضیان.۵)مدارک احراز هویتی مثل کارت ملی و شناسنامه اعضای شرکت.

در هر گوشه از خاک کشور عزیزمان ایران که سفر کنیم از فرهنگ آشپزی و پخت غذا و رسم و رسوم متنوع آنها آشنا می شویم ،غذاهای محلی در هر شهر و شهرستانی وجود دارد و از تنوع خاصی برخوردار است ،شرکت های تهیه و طبخ غذا و پخش جهت اجرای مراسم های مختلف(عزا ،عروسی ،مهمانی های کوچک و بزرگ)ارائه سرویس به سازمانها و خدمات رسانی به اشخاص حقوقی و حقیقی به فعالیت می پردازند.

ثبت شرکت ها به چه صورت انجام میگیرد ‌یکی از موضوعاتی که در ثبت شرکت بسیار مهم است انتخاب یک شریک مناسب است ،که این انتخاب در کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

برای تشکیل هر شرکت اعضا و مسئولیت تک تک سهام دار ها با هم دیگر متفاوت هستند مثلا شرکت با مسئولیت محدود با حداقل ۲نفر و بالای ۱۸ سال سن ثبت می شود. و شرکت سهامی خاص حداقل ۳ نفر و اگر شرکت سهامی عام باشد به ۵نفر اعضا و در شرکت های تعاونی اعضا به ۷ نفر می رسد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *