شرایط و مزایای بیمه زنان خانه دار

شرایط و مزایای بیمه زنان خانه دار

 

در این مطلب از سایت شرکت آریوبرزن در مورد مزایای این نوع بیمه صحبت میکنیم تا بیشتر با بیمه زنان خانه دار آشنا شویم .

در پست های قبلی راجع به نوع قرارداد و بازنشستگی و همچنین رنج سنی این نوع بیمه در بانوان صحبت کردیم اما در این پست میخواهم برای شما از مزایا و شرایط آن توضیحات تکمیلی بدهم .

  • شرایط

برخورداری از پوششی این نوع مانند بیمه های دیگر مستلزم شرایط سنی خاصی است ،که شرایط در این بین چه خانم های مجرد و چه متاهل سن 18 تا 50 سال است ، ولی اگر خانمی از قبل حداقل 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد از این شرط معاف است .

 

  • مزایا

یکی از مهمترین مزایای بیمه زنان خانه دار حق انتخاب بیمه درمان است ، در این بیمه شخص میتواند بیمه درمان را انتخاب نکند و از مزایای بازنشستگی ، فوت و از کار افتادگی این بیمه قرار گرفته  و همچنان از بیمه درمان تحت پوشش پدر و همسر خود استفاده کند.

 

  • مستمری بعد از فوت

اگر خانمی تحت پوشش این نوع بیمه قرار دارد و فوت کند در صورت شرایط لازم فرزندانش میتوانند از مستمری بعد از فوت استفاده کنند و همچین اگر فرزندان پدر خود را هم از دست داده باشند اگر شرایط در قرارداد ذکر شده باشد در صورت احراز شرایط مستمری دو نفر را خواهند گرفت .

 

  • نوع پرداخت بیمه

در این نوع بیمه شخص میتواند همان موقع عقد قرارداد از یک ماه تا 15 ماه جلوتر پرداخت کنند این نوع بیمه شرایط یک ماهه یا شش ماهه اجباری ندارد .

 

در پستهای بعدی با نحوه محاسبه بیمه زنان خانه دار آشنا میشویم با ما همراه باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *