اخذ کارت پیمانکار شهرداری چه مراحلی دارد؟

اخذ کارت پیمانکار شهرداری چه مراحلی دارد؟

 

وظیفه مدیریت در سراسر جهان از نظر کیفیت زندگی و فضای سبز در شهرها به عهده شهرداری ها ست .و نهادهای مذکور این وظایف را به کمک پیمانکار و با همکاری شرکت های تخصصی انجام میدهند .و اخذ مدرک پیمانکار ی شهرداری یکی از مراحلی است که برای همکاری شرکتها با شهرداری باید طی کنند.

رسیدگی به توسعه و مدیریت هر شهر و منطقه به عهده ی شهرداری است و علت گستردگی موضوع شهرداری ها نمیتوانند به تنهایی به تمامی امور خدماتی بپردازند ،اموری مثل ،تقویت زیر ساخت ها ،ارتقای نشاط و سرگرمی ،ارتقای سطح فرهنگ عمومی و آموزش شهروندان ، فعالیت های زیست محیطی ،امور حمل و نقل و…‌‌‌‌‌‌…… از جمله مهمترین وظیفه شهرداری است که با کمک و همکاری شرکت های دولتی و خصوصی مختلف انجام میدهند‌.

 

پیمانکاران شهرداری که در این حوزه تخصص داشته و با تجربه هستند با داشتن امکانات و ابزار مورد نیاز با شهرداری وارد قرارداد پیمان کاری میشوند و شهرداری بر عملکرد آنها نظارت دارد و این حالا اگر پیمانکار بخواهد از این مزایا استفاده کند ،بایستی اقدام به اخذ کارت پیمانکاری از شهرداری  کند.

یکی از مهمترین مدارکی که بایستی شهرداری به شرکت های پیمانکاری اعطا شود ،کارت پیمانکاری است، و برای اخذ این کارت کمیته ارزیابی شهرداری، با سنجش شرایط فنی ، تجهیزاتی ، مالی، اجرایی و .‌‌‌‌‌‌……… و شرکت های متقاضی را از نظر داشتن شرایط لازم بررسی کرده و در صورت تایید موارد مختلف ،کارت پیمانکاری شهرداری صادر می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *