خدمات نگهبانی و حراست

امنیت شهر

نگهبانی و حراست

تامین نظم امنیت و حفظ جان و مال و سرمایه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر شرکت ، سازمان و مجتمع های مسکونی و…است. در محیطی امن است که کارکنان میتوانند با آرامش خاطر به بیشترین بهره وری برسند . و به همین دلیل هر کسب و کار ومحیط عمومی به جذب نگهبان مسئولیت‌پذیر و قابل اعتماد به منظور  تامین نظم و امنیت تجهیزات و دارایی‌ها، محیط کار، کارکنان و مشتریان و ساکنان نیاز دارد. در حال حاضر انواع مشاغل مرتبط با نگهبانی مثل نگهبان، حراست، انتظامات و سرایدار در شرکت آریو برزن وجود دارند .نگهبانان ما با تامین امنیت، محیط مناسبی را برای کار و فعالیت و سکونت ایجاد می‌کند و از هرگونه اختلال، مزاحمت و خطر جلوگیری می‌کنند .

همیشه از واژه‌هایی همچون پیشگیری بهتر از درمان است یا پیشگیری بر مقابله مقدم است ، استفاده می‌کنیم شرکت آریو برزن با استخدام و به کار گیری بهترین افراد در حوضه حراست و امنیت در جهت تحقق این اصل اثبات شده گام برمی دارد. این افرا که جزو بهترین نفرات هستند ، روش‌های پیشگیری از وقوع جرم را مطالعه کرده تا بهترین الگو را پیاده سازی کنند و بحث پیشگیری قبل وقوع هر اتفاق ناگواری رخ دهد.

اصول و مهارت های تشریفاتی

در محیط های مختلف ، مشتریان و ارباب رجوع، پرسنل و مهمانان و… در ابتدای ورود با این افراد ارتباط خواهند داشت، این افراد با دانستن مهارتهای تشریفاتی می تواند نگرش بسیار خوبی در ذهن ارباب رجوع یا مشتریان ، پرسنل داخلی یا مهمانان در رابطه با کل سازمان ، شرکت و یا مجتمع مسکونی بوجود آورند.کارهایی که نیروهای نگهبانی و انتظامات ما را بصورت فردی کاملاً حرفه ای و مؤثر در سازمان معرفی میکند معمولاً تأثیر زیادی بر نحوه نگرش مشتریان وارباب رجوع در ارتباط با ما و همچنین روحیه مدیران و پرسنل داخل سازمان و سطح دید دیگران نسبت به محل کار ما دارند.

مزیت ها شرکت آریو برزن در زمینه ارائه خدمات حراست ونگهبانی:

. امنیت خاطر از بابت حفظ افراد، تجهیزات واموال، ساختمانها، تاسیسات

. کنترل دائم عبور و مرور و نظارت بر ورود و خروج افراد و اموال

. جلوگیری و ممانعت از ورود و خروج غیر مجاز افراد، اموال و تجهیزات

. نظارت و سرکشی به قسمت های تعیین شده و مراقبت از اموال و دارائیها

. مراقبت در حفظ و ایمنی افراد، ساختمانها و اموال و ارائه خدمات و کمک های لازم در مواقع اضطراری

. گشت زنی و اطمینان از امنیت محیط کار، نظارت و بررسی دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیت

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آریو برزن در ارتباط باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *