نحوه استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی

‌نحوه استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی

 

1_ برای ورود به سایت بانک مرکزی بر روی سایت WWW.Cbi.ir کلیک کنید و بعد از ورود به صفحه اصلی سایت مرکزی بر روی گزینه (نظام پرداخت و زیر ساخت )و سپس بر روی گزینه (استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی )کلیک کنید.

 

۲_بعد از این ،در مرحله دوم به سامانه استعلام وضعیت چک (صیادی)وارد شوید.برای استعلام چک خود باید شماره شناسه چک را قسمت مشخص شده وارد کنید و بعد وارد کردن عدد تصویر بر روی استعلام کلیک کنید تا وضعیت اعتباری چک _بررسی شود.

 

 

دریافت شبای بانک مرکزی

‌دریافت شماره شبا بانک مرکزی ‌افرادی که میخواهند شماره شبا بانک مرکزی را دریافت کنند باید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به سایت بانک مرکزی مراجعه کرده و شماره شبا را دریافت کنند و اگر از طریق این سایت بانک مرکزی شماره شبا را دریافت کنند زیر نظر بانک مرکزی قرار خواهند گرفت و میتوانند طبق مراحل زیر برای دریافت شبا اقدام کنند. ‌ ‌

 

‌۱_به سایت و صفحه اصلی بانک مرکزی وارد شوید و بعد به انتهای سایت رفته و از میان امکانات نشان داده بر روی گزینه (دریافت شبا )کلیک کنید.

 

۲_شما میتوانید به دو روش شماره شبای خود را دریافت کنید اول با وارد کردن حساب ۵ رقمی قدیمی خود شماره شبای خود را دریافت کنید و دوم  میتوان با وارد کردن شماره جدید ۱۶ رقمی خود شماره شبا را از سایت گرفته و پس از آن وارد کردن یکی از این اطلاعات کد تصویر نشان داده شده  و نهایت بر روی گزینه دریافت شناسه شبا کلیک کنید.

 

سامانه بهداد بانک مرکزی ‌یکی از سامانه های که بانک مرکزی در تمامی کشور در بانکها راه اندازی کرده ،سامانه بهداد میباشد یا به نام سامانه الکترونیک نیز شناخته شده است ‌لازم است که دستگاههای اجرایی برای انتقال وجه های خود از طریق سامانه بهداد اقدام کنند و مراحل مربوط به واریز پول به مقصد به نحوه یکپارچه و امن انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *