وظایف مدیر یک غرفه چیست ؟
1-ملاقات با مشتریان فعلی و جدید و صحبت درمورد کارکرد محصولات و خدمات مورد عرضه در نمایشگاه
2-معرفی و نمایش محصول به آن دسته از خریدارانی که واجد شرایط هم از لحاظ برتری و کیفیتی هستند
3-بررسی شرایط رقبا و مزایای رقابتی شرکت نسبت به سایرین و بررسی و ارزیابی اخرین وضعیت بازار و شرایط رقابتی حاکم بر آن
4-ارتباط با عوامل توزیع ، عمده فروشان ، واسطه ها ،بازاریاب ها و تمام کسانی که در کار فروش همکاری دارند
5-شناسایی و لیست نام و آدرس از مشتریان بالقوه که در خصوص برگزاری نمایشگاه با آنها تماس گرفته شود
6-دیدار با مشتریان عمده و پذیرایی از آنها در محل برگزاری نمایشگاه یا هتل محل اقامت
7-عرضه و نمایش محصول برای بازدید در حضور شرکت کنندگان با هماهنگی مسئولین و اداره کنندگان نمایشگاههای بین المللی
8-ملاقات و تماس با مطبوعات و خبرنگاران فعال در عرصه صنعت
9-انعقاد قرارداد و یا محصول فروش