ثبت شرکت مرتبط با نیرو های مسلح و نظامی

یکی از شرکت های خاص که نیازمند دریافت مجوز ،قبل از ثبت را دارند،که از حساسیت خاصی برخوردار است ،ثبت شرکت نیروهای مصلح و نظامی است که به دلیل حساس بودن و امنیت بالاداشتن و حفاظتی بودن ،مستلزم اخذ مجوز از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می باشد.

برای تاسیس ،باید اساسنامه(شرکت مذکور )مورد تایید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی مدارک مورد تایید نیروی انتظامی رسیده باشد.

از مهم ترین این فعالیت این شرکت ها باید به چند مورد اشاره کرد: ‌

تاسیس موسسات نیروی انتظامی ‌خدمات حفاظتی مجتمع های مسکونی و تجاری ‌زمینه های حفاظتی _مراقبتی در حوزه های مختلف کاری ‌تاسیسات خصوصی و دولتی و اماکن انها ‌تولید و نصب سامانه های حفاظتی ‌حمل پول و اوراق بهادار ‌خدمات تفریحی و فرهنگی و غیره….‌‌‌‌‌……… ‌ ‌ ‌

در ثبت هر شرکت نیروی مسلح و نظامی آنچه روال است و از اهمیت زیادی برخوردار است ثبت شرکت مورد تایید ،در ان استانی که باید فعالیت کند ، در انجا صورت گیرد باید به تایید نیروی انتظامی همان استان باشد.

همچنین تا الان ۴۷۵ شرکت حفاظتی در کشور راه اندازی شده و به ثبت رسیده و بیش از ۳۷ هزار نفر در این شرکت ها فعالیت دارند.

ماموریت این نوع شرکت های تحت حفاظت نیروهای مسلح و نظامی ماموریت و عملیات تعریف شده ای را برنامه ریزی میکنند.

از جمله ماموریت های :بخش های حفاظتی و نگهداری اماکن،کنترل بر تردد و ترافیک ،بخش مراقبتی اسناد و اوراق بهادر و جابجایی اموال را نام برد.

این شرکت ها ی حفاظتی مرتبط به نیرو های مسلح با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح با فرمان رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۸ به صورت قانونی و رسمی ابلاغ گردید.

و از اهداف اصلی این شرکت های زیر نظر نیروهای مسلح و انتظامی ،ارتقاء توان نیروی نظامی و افزایش ظرفیت قدرت ناجا ،جذب مشارکت عمومی احاد مردم جامعه در برقراری نظم و امنیت کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *