تجهیزات و ابزار کشاورزی

تجهیزات و ابزار کشاورزی

 

 تجهیزات و ابزار کشاورزی مدرن

وسایل کشاورزی مدرن،به جهت کم کردن تلاش کشاورزان ساخته شده است این دستگاهها برای بهبود کار کشاورز ، در راستای تولید و کم کردن فشار کار بر روی آنها تولید شده است.

 

 تجهیزات کشاورز ی سنتی

ارگانیک و یا مدرن از عناصر مکانیکی بوجود آمده است دستگاهها و ابزار در کشاورزی به جای همدیگر قابل استفاده است هر چند بین این سه نوع(سنتی،ارکانیک،مدرن ) ‌ تفاوتهای زیاد است . این ابزار در باغبانی برای از بین بردن علف های هرز، آبیاری و کود دهی استفاده میشود.

 

 

تجهیزات و ابزارهای کشاورزی ‌

1-تراکتور در لیست وسایل مدرن کشاورزی به حساب میاید.

2 -تیلر نوعی وسیله مدرن تک محور ی است که به صورت دستی از آن استفاده میکنند و یک دستگاه کشاورزی که کاربرد زیادی دارد کمپانی است و این دستگاه با نام combining در بازار رواج دارد و سه کار اصلی انجام میدهد:

  • درو کردن
  • ‌خرمن کوبیدن
  • جدا کردن دانه ها از ساقه ها ‌

ساقه ها ی خراب را هنگام درو کردن کنار میگذارد و این محصول را به دامداران برای غذای دام میدهند کمپان کار برداشت را به سرعت انجام داده از نیروی انسانی کمتری وباز دهی بیشتری صورت میگیرد.

 

کمپانی به دو صورت انجام میگیرد:

  • یکی کمپاین خودرو
  • دیگری کمپاین گششی ‌‌

کمپاین خودرو چیست؟

این نوع از کمپاین بسیار پر قدرت و برای جلو بردن ماشین از آن استفاده میکنند (زمینهای صاف و ناهموار) با افرادی که تسلط لازم را روی این ماشین دارند.

 

کمپاین کششی چیست؟

این نوع از کمپاین به وسیله ی تراکتور  و کوچکترها به وسیله ی ptoکشیده میشود و شرکت کوهستان تامین کننده ماشین آلات کشاورزی و وسایل وابسته به آن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *