گواهینامه MBA چیست؟

گواهینامه MBA چیست؟ ‌

 

این مدرک یک مدرک تحصیلی عمومی است که میتوان با وارد شدن به این مهارت فنی مدیریت و یا رهبری را تحصیل کرده و یک گزینه ی مناسب در استخدام مدیر عامل باشید و از این راه بتوانید در کسب مهارتها نیز هوشمندانه عمل کنید و یک سیستم را به صورت حرفه ی راه بیندازیم و شغل خود را در سطح بسیار عالی ارتقا ‌ دهید.

مدرک MBA معادل چیست ‌؟

این مدرک به عنوان یک مدرک کارشناسی ارشد است و کسانی که در این رشته تحصیل کنند مدرک کارشناسی ارشد را دریافت خواهند کرد.

 

از مدرک mbaچه انتظار دارید؟

کسانی که این رشته تحصیلی را دنبال میکنند بستگی به اشکال مختلفی که در این برنامه ها وجود داردو متغیر است یک سال یا دو سال یا تمام وقت یا نیمه وقت است باید برنامه ریزی داشته باشند میتوان در این کلاسها حضوری یا آنلاین و یا ترکیبی از هر دو این دوره را به اتمام برسانند و به وقت ارزیابی و گرایش به سمت این مدرک MBAکه سطح تجربه شما به حساب میاید باید حتما محل برگزاری و یا وضعیت اشتغال خود را بسنجید همچنین تمایل شما به داشتن مدرک MBA برای افرادی که مشغول به کار هستند و وقت تحصیل را ندارند بهترین انتخاب است تا ترفندهای یک مدیر عامل خوب و لایق را یا د بگیرید.

 

‌‌ ‌‌‌‌‌ کدام گرایش مدیریت mba بهتر است؟ ‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌

‌‌  ‌‌ ۱- گرایش امور مالی MBA ، ‌این گرایش یکی از تخصصی ترین MBA است که برروی حسابداری و مدیریت مالی ،بازار، سرمایه وپول، بانکداری و خصوصی سازی امور بین و المللی کنترل و تمرکز دارد بعد از تمام شدن دوره میتوان به سراغ استخدام در شغل های مختلف از جمله استخدام در بانک یامشاوره مالی در موسسات مالی رفت و حتی میتوانید با گرایش به این رشته تحصیلی درزمینه سرمایه گذاری ، بازرگانی ، مسولیت مالی شرکت ها را نیز در به عهده گرفت.

 

‌۲- گرایش بازار یابی mba ‌، این گرایش هم مثل همون امور مالی بسیار پر طرفدار است و در این گرایش فرصتهای فراوانی برای کسانی که به دنبال کسب درآمد های بزرگ هستند حتی در زمینه تبلیغات و روابط عمومی میتوانند به استخدام شرکتها در آیند.

 

‌۳- گرایش فناوری اطلاعات MBA ‌، ‌در این چند سال اخیر خیلی ها به این رشته گرایش پیدا کرده‌اند از آنجا که الان عصر تکنولوژیک است و همه چیز به فناوری متصل شده است صنعت lt نیاز به افراد باهوش و ماهر دارد که بتواند یک تیم را نحو احسنت مدیریت کند.

 

‌۴- گرایش تجارت بین الملل MBA، ‌امروزه شرکتهای داخلی با شرکتهای بین المللی برای حزب نیروی انسانی ماهر قرارداد می بندند برای حاضر شدن در این حوزه باید آمادگی و توانایی در محیط کار چند فرهنگی داشته باشند.

 

‌۵- گرایش مدیریت پروژه MBA ‌،مدیریت پروژه یکی از محبوب ترین گرایش ها به حساب میاید دانشجویان این رشته میتواند مهارتهای لازم رو برای مدیریت پروژها را یاد بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *