ایمنی کار در ارتفاع شغل شیشه زن و شیشه پاک کن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دانستنیهای انسان بالا رفته و موارد سنتی کنار رفته و راه و روش جدید بکار رفته است.این راه و روش جدید راه ما در ساختمانهای پیشرفته هم میبینیم که از خانه های کاه گلی به اسمان خراشهای امن تبدیل شده‌اند. از مزایای این ساختمان ها که بگذریم این برج ها معایبی هم دارند،که یکی از مشکلات آن نما شویی این برج ها هستند.

شستشوی نمای برج و پنجره های ان:

این نما شوی کاریست بسیار دشوار و خطرناک ،ولی چه بخواهیم و چه نخواهیم باید هر از گاهی پنجره ها را تمیز کنیم . شاید تمیز کردن پنجره ها از داخل به نظر اسان بیاید ولی از بیرون وقتی صدها متر از زمین بالاتر باشد امنیت شما در خطر است.

تجهیزات نما شویی : ‌

تکنسین های نما شویی با طناب باید در ارتفاع از زمین کار کنند و لیستی از وسایل و تجهیزات که انها باید در هنگام کار همراه داشته باشند عبارتند از : ‌محافظت کننده طناب و طنابی مطمئن و ابزار نگه دارنده طناب و مکانیزم ها (اجزاء و عوامل مکانیکی)استاندارد و توری که داشتن این تجهیزات الزامی است.

کارگران که برای نما شویی در ارتفاع کار میکند به لنگری متصل شده اند که وزن انها را تحمل میکند .این لنگر به سقف وصل است که به کارگر اطمینان میدهد که بتواند بصورت عمودی جا بجا شوند.و انها بصورت طبقه به طبقه بالا یا پایین میروند و شیشه ها را تمیز میکنند.

تکنسین های کار در ارتفاع:

امروزه برای نماشویی با طناب ایرتا و یا سر تیفیکت های دیگر کار را در ارتفاع مانند اسپرات به راحتی و یا روشی امن کار نماشویی ساختمان را انجام میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *