مراحل ثبت پلمپ دفاتر قانونی 1400_1401 ‌

مراحل ثبت پلمپ دفاتر قانونی 1400_1401 ‌

حالا در این مرحله با رفتن به سایت اداره ثبت و ورود به ثبت دفاتر تجاری باید تمام اسناد و مدارک خواسته شده در مورد متقاضی در شرکت دفاتر در سایت بار گزاری شود. با وارد کردن اطلاعات صحیح در سامانه یک پیامک برای ما میاد بعد از این باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنیم.

و باید به تاریخ روز و سال و ماه دقیق باشد .حالا باید بدانیم که در پایان سال مالی بر پایه ثبت افراد حقوقی و نیز خواسته زمان پلمپ در نظر گرفته نمی شود.

بعد از ان با پر کردن فیلد مخصوص به ادرس تعیین شده برای گرفتن دفاتر پلمپ قانونی باید اطلاعات صحیح را ارسال کرد که در انجا ثبت شود.

بعد از ان باید وقتی از تائید مدارک و اطلاعات شخصی مطمئن شدند ثبت میشود در غیر از این باید به اصلاح واحد ثبتی مراجعه شود.

در این مرحله برای متقاضی شماره پیگیری ارائه میشود.

بعد مسئولیت هر فرد را در شرکت از روی لیست انتخاب کرده و بعد اطلاعات اعضای هیئت مدیره را وارد سایت میکنند

و بعد سمت هر کدام مسئولیت محدود و نا محدود و حق امضاء هر شخص را اعلام میکنند.

یک بخش هم وجود دارد که شخص حقوقی باید یک دفتر شخصی داشته باشد که اطلاعات مربوط به دفاتر مالیاتی را وارد کرده و تعداد برگه ها و جلد ان انتخاب شده و ثبت شود.

حالا با تایید سایت در خصوص تکمیل شدن مدارک میتوانید دکمه تایید را بزنید.

با گرفتن شماره پیگیری پلمپ دفاتر باید زمان تحویل مدارک به پست را قید کرده و پذیرش نهایی را کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

بعد از ارسال مدارک مورد نیاز ثبت ،بازرسان ان را بررسی کرده و بعد تایید گزارش از سوی انها مبلغ قابل پرداخت صادر خواهد شد و باید متقاضی به صورت اینترنتی پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *